Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

27 Nisan 2010 Salı

Kecman'a Semih Şentürk Benzetmesi

Valla ne yalan söyleyeyim iki olaya da anlık şahit olmuş biri olarak benim hiç aklıma gelmedi. Ama demek ki ateş düştüğü yeri yakıyor. Benzetmeyi yapan Hırvat basını. Kecman'ın son saniye üçlüğünü son Avrupa Şampiyonası'nda Semih'ten yedikleri gole benzetmişler. Cibona kulüp bazında olduğu için daha az acı vermiştir sanıyorum ama ne olursa olsun kazandım diye sevinirken kaybetmek çok büyük bir darbe olsa gerek. Yakın zamanda bunu en derinden iki kere yaşadılar ki Djordjevic'in üçlüğüne hiç girmiyorum bile. Onu daha sonra 'ikisi maç kazandıran, biri şov' olmak üzere aynı şekilde attığı üç basketle ayrı postta yazacağım. Hırvatlar'ın bu son saniye olayına biraz çalışması gerekiyor. Sonra ağlayıp duruyorlar.

1 yorum:

mucho dedi ki...

gülmekten birkaç dakika yorum bile yazamadım. Adamlar bahtsızmış abi :S

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...