Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

28 Nisan 2010 Çarşamba

Enes Kanter ve Calipari Röportajı

StudyInAmerica ekibinden Parla Alpan Kentucky koçu Calipari ve Enes Kanter'le 23 Nisan'da güzel bir röportaj gerçekleştirmiş. İlk bölüm Calipari'nin kendini övüp "Alemin kralı benim, Enes'i de ben bulmadım o beni buldu." şeklinde o gün o koltuğa bir günlüğüne oturtulmuş düzeydeki açıklamalarıyla geçiyor. İkinci bölümde de Enes Amerika günleri ve geleceğe dair görüşlerini açıklıyor. Çok fazla birşey yazmak istemiyorum çünkü röportajın ilk kısmı Türkçe altyazılı, Enes'le olan bölümü de Türkçe. Bunun sebebi de röportajı yapan Parla Alpan hanımefendinin Türk olması. Kendisine buradan teşekkürlerimi iletiyorum. Çok yazıldı çok çizildi ama Enes Kanter'in ağzından bunları duyma şansını bize ilk kendisi sundu. Linki twitterdan gönderen sevgili Talat Can Öcal'a da ayrıca teşekkür ediyorum. Videoyu paylaşım kısıtlamaları nedeniyle buraya ekleyemiyorum ama izlemek isteyenler için 30 dakikalık bu güzel röportaj burada.

2 yorum:

ilhami Ata dedi ki...

koçunun konuşmalarını pek begenmedim. bir de yerde enes neden john calipari'nin sistemini beğendiğini anlatırken, oyuncuları serbest bırakıyor onların en iyi yaptıklarını yapmasını istiyor vs vs. dedi. açıkcası burada bir tehlike görüyorum enes yapabildiklerini zaten çok iyi yapıyor gelişmesi gereken yönleri üzerinde pek çalışamayacak anlaşılan :(. bunların dışında enes oldukça temiz efendi bir çocuga benziyor. murat murathanoğlu'nun kendisi ile ilgili yazısına çok içerlemiş belli ama cevap verirken hiç bir saygısızlık etmedi. bu onun adına bir artı.
Her ne kadar Fenerbahçe'yi bu kadar erken bırakıp gitmesinden dolayı ona kırgın olsamda bu çocuğu gönülden destekliyorum. yolun açık olsun inşallah nba'de de MVP olursunda bizi çoşturursun.

hologram dedi ki...

enes heyecanlandığı içinmi sürekli tekrarlıyor cümlelerini yoksa zaten böyle mi konuşuyor normalde merak ettim vallahi. Ek olarak enes büyük yanlış içinde herkesin dediği gibi. Oraya gitmesindeki amaç basketboluna katkı sağlamaktı ama o koç herkes neyi iyi yapıyorsa onu yapmasına izin veriyor diyor da nasıl geliştirecek kendisini bu ortamda bunu sormak gerekir.

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...