Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

14 Nisan 2010 Çarşamba

Faul Çalınmayan Maç; Varese - Napoli

Napoli'nin durumu ve yediği farklar kimilerine zevk verse de ben üzülen taraftayım. Kötü yapılanma, haddini bilmeden kurulan kadrolar ve olayın bittiği noktada kulübün geleceği olan gençleri piranaların önüne atan bir yönetim. Üzüldüğüm tabi ki onlar değil şu resimde görünen çocuklar. Belki soyunma odasının önünde bekleyip imza aldıkları, belki de posterlerini duvarlara astıkları oyuncularla mücadele etmek zorunda kalıyorlar. Kimileri buna ilginç bir tecrübe diyebilir, kimileri de erken olgunlaşma diyebilir ama ben katılmıyorum. Bu çocuklar gelişimlerinde basamak basamak ilerlemek, yaş gruplarının tozunu yutarak büyümek zorundalar. Şu an onlara da ilginç gelse de her maç 100 civarında fark yemek eminim ki eğlenceli gelmiyordur. Napoli'yi bu satırlara koyan ise bir başka ilginç olay. Daha önce benzeri yaşandı mı bilmiyorum ama eğer istatistiklerde bir hata yoksa Varese - Napoli maçında hiç faul olmadı. "Yok artık" deyip inanmayan buraya bakabilir. Bu aynı zamanda Napoli teslimiyetinin de imzasıdır. Çocuklar neden faul yapsın ki takılıp gidiyorlar. Rakibin faul yapmasına da gerek yok "Bırakın çocuklar oynasın, ellemeyin." demiştir koçları. İtalya Basketbolu'nun düştüğü durum gerçekten çok acı. Tepede kendi başına oynayan Siena, aşağıda takılıp giden çocuklar. Seneye Milano, Benetton ve Roma'nın bu imajı düzeltmesini umuyorum.

0 yorum:

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...