Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

23 Şubat 2010 Salı

İtalya Kupası'nda Büyük Sürpriz

Ben de başlığa inanmak isterdim, Siena yenildi kupayı X takım aldı demek isterdim ama malesef İtalya'dan değişen bir şey yok. Durum böyle olunca biz de kendi eğlencemizi yaratıyoruz. Aslında büyük bir sürpriz var. Siena finalde Bologna'ya çift haneli fark atamadı, yalnızca 83-75 galip gelebildi. Bunu da bir aşama olarak görüp bardağın dolu tarafına bakmakta fayda var. Bu büyük sürpriz çünkü ligi Siena değil de Bologna domine ediyormuşçasına çeyrek finalde Pepsi Caserta'yla, yarı finalde de Air Avellino ile oynadılar. Bu fikstüre rağmen finalde ezilmemeleri İtalya için küçük de olsa bir umut ışığı olabilir. Ya da ben kendimi avutmaya devam ediyorum ne bileyim. Reha Erus bile İtalya'dan bildirmez olmuş, ben burda uğraşıyorum yok yere. Tüm maçların detayları, fotoları, videoları burada. Final maçının istatistikleri de burada. Tamam dağılabiliriz.


Link

1 yorum:

Erol Kaya dedi ki...

Hocam Reha Erus dedin ve kafamda bi anda bi sürü transaction oldu. Reha Erus her hafta Fanatik Basketteki köşesinden İtalya'yı ve Tanjeviç'i öve öve bitiremezdi. Bir keresinde Ornella Muti'yle bi davette mi ne karşılaşmıştı da onu bile o basket köşesinde anlatmıştı :)) Bu basketbol camiasında ne garip adamlar var yahu. Birisi Kevin Rankin ve Ben Handlogten için "bugün maçtan önce zeytinyağlı dolma yemiş galiba", öbürü Teodosiç için "bu 18 numara çok iyi çocuk", diğeri de Jasaitis için "Litvanyanın geleceği, genç yetenek Jasaitis" der...
Tabii bi de efsane Chicago Bulls röpörtajının senaristi bi abimiz var, onun yeri ayrı tabii...

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...