Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

27 Şubat 2010 Cumartesi

Erwin Dudley Röportajı (Eurocup)

Eurocup bize göre Ersin Dağlı, onlara göre Erwin Dudley ile röportaj yapmış. Çok güzel bir röportaj olduğunu söyleyemem. Yuvarlak sorular, yuvarlak cevaplar var ama Dudley'in nasıl gaza geldiğini okuyucunca biraz gülümsedim ne yalan söyleyeyim. 4 gün önce 0-3 olan yine kendileri değilmiş gibi inanılmaz heyecan olmuş. Bir de sakatlığı sonrası her maçı son maçımmış gibi oynuyorum demesi içindeki azmi(!) ortaya koymuş. Fırsatım olsa iki soru da ben eklerdim. Neden sürekli yüksek postta kafanın üstünden şut çıkarmak yerine farklı oyunlar çalışmıyorsun ve iki haftadır Atatürk Spor Salonu'nda aklınız neredeydi? Röportajın tamamı burada.

0 yorum:

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...