Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

18 Kasım 2009 Çarşamba

Tufan Ersöz Görünümlü Cemal Nalga

.Sezon başı Oyak Renault Cemal Nalga'nın cezasına itiraz etmiş, olay geçtiğimiz günlerde Nedim Karakaş'ın çıkışıyla karara bağlanmıştı. Cemal'in 5 maçlık cezasının iki tanesini Almanya'da oynanan Ludwigsburg ve Deutsche Bank Skyliners hazırlık maçlarında çektiği söylenmişti. Ancak yukarıdaki resim Skyliners maçında Tufan görünümlü Cemal'in oynadığını gösteriyor. İstatistiklerde de Tufan Ersöz 7 numaralı formasıyla sahada gösterilmiş. Aşağıdaki video da EnBW Ludwigsburg maçından görüntüler, maçla ilgili bilgileri ararken buldum. Tam net seçilmese de 7 numaralı formayı giyen oyuncu Cemal Nalga gibi görünüyor. Karar ne olur bilemem ama ortalığın karışacağı kesin.

Ekleme : Videonun orjinal halini koymuştum haberi ilk yazdığımda ama demek ki her videonun üstüne damga vurmak gerekiyormuş. Ben yine kendi tarzımla koyayım videoyu geç de olsa.



Link

5 yorum:

EarlyAdopter dedi ki...

Mali, arastirmaci gaztecilik ornegi sunmussun resmen...

Ferhat Yeşiltaş dedi ki...

Modifiye Cemal yani :) Keşke dış atış falanda kullansaydı da biraz daha gerçekçi olsaydı. Galatasaray teknik ekibinden beklemezdim böyle bir hata, şu maçta oynasa ne olur oynamasa ne olur sanki..

Sarıkaya dedi ki...

Maliciğim süper bir haber.

Fanatik Basket dedi ki...

araştırman ve verdiğin emekler için teşekkürler ve tebrikler dostum..

hasanerdem dedi ki...

emeklerine sağlık malicim

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...