Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

26 Kasım 2009 Perşembe

Eurolig'de Günün Tahminleri (25 Kasım)

Bugüne dair 3 tane tahminim olacak. İki tanesi özel bahis,bir tanesi de alt seçeneği.

CSKA'da haftasonu Sokolov ve Vorontsevich'in sakatlandıkları açıklanmıştı. Ben de blogda haberi verirken haftaiçi Splitter'in kariyer rekoru kırabileceğini ifade etmiştim. Zaman çok hızlı geçiyor,maç günü geldi çattı. Splitter'in ufak bir sakatlığı olduğu söylendi ama bugün gruptaki ciddi rakiplerden CSKA'yı yenip avantaj sağlamak istiyorlarsa,üstüne bir de pota altında bu kadar ciddi bir avantajları varsa Splitter'i bir şekilde oynatmak zo-run-da-lar. Ne Kaun ne de Radenovic Splitter ile boğuşabilecek seviyede değiller. Biraz Radenovic mücadele edebilir ama ona karşı da Splitter'in önemli bir boy+kol uzunluğu avantajı var. Dusko Ivanovic kurt bir hocadır,rakibin açıklarını kullanmasını iyi bilir. Barcelona ile oynanan lig maçında bile oyunu Splitter'in üzerine kurmuştu,uzunsuz bir CSKA'ya karşı fazlasıyla Splitter'i kullanır. Splitter'in bugün en az 7-8 faul atışı kullanacağını düşünüyorum. Eğer sakatlık sıkıntısı yaşamazsa tahminim 20 sayının üstünü göreceği şeklinde.

SPLİTTER 14.5 ÜSTÜ @ 1.80

İkinci seçenek Efes Pilsen - Orleans maçından. Rakocevic'in domuz gribi olduğu ve bugünkü maçta oynamayacağı birkaç yerde yazıldı. Konu ile ilgili resmi bir haber olmadığından bloga girmedim ama söylentilerin doğru olduğunu ve Rakocevic'in de bugün sahada yer almayacağını düşünüyorum. Durum böyle olunca da esas işi savunma yapmak olan Thornton herzamanki gibi Jordan rolüne bürünecek ve takımı sürüklemeye çalışacaktır. Rakip de Orleans olunca Efes Pilsen'in maç içinde tempo yükseltmesini ve Olympiakos-Orleans maçının bir benzerinin yaşanmasını bekliyorum. Bu tempoda Thornton hem birebir zorlamaları,hem de dış atışlarıyla ciddi bir skor üretebilir. Onun önünde de birkaç engel var tabi. Rakocevic haberinin gerçek olmaması ve Thornton'un çok kötü başlayıp kenara alınması onun rakamlarını düşürebilir. Ama Sinan Güler'in Avrupa maçlarında forma şansı bulamamasından dolayı Thornton'un bir şekilde 12 sayıyı göreceğini düşünüyorum.

THORNTON 11.5 ÜSTÜ @ 1.80

Malaga ve Rytas tempolu oynayan ama aynı zamanda iyi savunma yapan iki takım. Malaga'nın da kendi sahasında seyircisiyle beraber iyi savunma yaptığına çok defa şahit oldum. Haftasonu oynanan Zalgiris-Rytas maçını izledim. Rytas dışarıdan iyi attı ama içeriyi iyi kullanamadı. Bugün karşılarında kısaları da iyi savunan bir Malaga var. Eğer ikisi de tempoyu arttırıp koş koş'a dönmez,olağanüstü yüzdeler yakalamazlarsa maçın düşük skorlu geçeceğini düşünüyorum. İddaa'nın açmış olduğu 151.5 sınırı alt oynamak için gayet ideal.

MALAGA - RYTAS 151.5 ALT @ 1.70 (İddaa)

Gecenin maçında Siena'nın Barcelona'yı yeneceğini düşünüyorum. Çoğunluk Barcelona'yı üstün görse de ben Pianigiani'nin Barcelona kısalarına özel önlem almasını bekliyorum. Maccabi ve Real Madrid de galibiyete yakınlar ama 16-17 lik farkları kapatabilirler mi emin değilim. Eğer AJ Milano'da Acker ve Petravicius oynarsa Real Madrid'e direnebilirler. Olympiakos kısalarda sıkıntıları olsa da Partizan deplasmanını uzun oyuncularının performansıyla geçecektir. Boroussis,Kleiza,Schortsanitis ve Vujcic dörtlüsü maça damga vururlar diye düşünüyorum. Unicaja Malaga evsahibi avantajıyla,Caja Laboral da pota altındaki üstünlüğüyle bir adım önde duruyorlar. Efes Pilsen'in de kazanmaktan başka yolu yok. Evinde zaten kaybetme lüksü yokken bir de Orleans'a maç kaybetmesi felaketten öte olur.

5 yorum:

serdar77 dedi ki...

Maccabi Tel Aviv - Maroussi (TS :158.5) ÜST
Caja Laboral - Cska Moskova (TS :149.5) ALT
Siena - Barcelona (1.5h) 1
Partizan (7.5h) - Olympiakos 2
Real Madrid - Olimpia Milano (TS :152.5) ÜST
bu geceki idda kuponu tahminlerim hadi hayırlısı...

serdar77 dedi ki...

bu arada bu blogun bundan sonra sıkı takipçiyim...

maliano dedi ki...

Splitter 10 sayı , Thornton 8 sayı attı..Unicaja maçı da over oldu..Berbat bir hafta geçti,5'te 0 peh..

Güçlü dedi ki...

Barcelona Siena'ya müthiş bir dış savunma yaptı, 4.çeyreğe kadar sadece 1 üçlük isabeti vardı Siena'nın. Sonuçta beklenildiği üzere barcelona kazandı , ancak beklenmedik bir farkla!....

serdar77 dedi ki...

Maccabi Tel Aviv - Maroussi (TS :158.5) ÜST L
Caja Laboral - Cska Moskova (TS :149.5) ALT W
Siena - Barcelona (1.5h) 1 L
Partizan (7.5h) - Olympiakos 2 L
Real Madrid - Olimpia Milano (TS :152.5) ÜST L

fiyasko :))

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...