Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

26 Kasım 2009 Perşembe

Nachbar Real Madrid'e, Hervelle Efes Pilsen'e

Bundan 1 ay önce Bilbao - Real Madrid maçı sonrası postumda "Benim dikkatimi çeken yine Hervelle oldu. Hiç süre alamamış,Messina "Ya benimsin ya toprağın" diyor herhalde. Oynatmıyorsan yolla gitsin be adam,benim gibi özel hayranları var o adamın mahrum kalıyoruz." demiştim. Efes - Pilsen Fenerbahçe maçı yorumumda da "Ben ısrarla Messina'nın gözden çıkardığı Hervelle'i istiyorum ama tabi benim isteklerimin hiçbir önemi yok." diye hayıflanmıştım ki sanırım dualarım kabul olmuş, mutlu haber geldi. Efes Pilsen ve Real Madrid Nachbar-Hervelle takası için çalışma içindeymiş. Ettore Messina bugün basına yaptığı açıklamada bu takastan haberi olduğunu ve menajerlerin gerçekleşmesi için uğraştığını söyledi.

Nachbar Efes Pilsen'de çok tutuk oynuyor ve performans açısından da istikrar gösteremiyordu. Hervelle ona göre çok daha savaşçı ve pota altını zorlayan bir isim. Gerçek bir 4 numara. Aynı zamanda üçlük çizgisinin gerisinden Nachbar'dan daha etkili olduğunu söyleyebilirim. Kollarının uzunluğu sayesinde çok da iyi ribaund alabiliyor. Hervelle'i burda çok defa konuk ettim,istiyordum da ama takımlarımızın böyle başarılı hamleler yapabileceği konusunda umudum yoktu. İnşallah Efes Pilsen bu takası gerçekleştirir,tanımayanlar da Hervelle'in ne kadar başarılı olacağını görür.

Takasın ne durumda olduğu konusunda bir fikrim yok ama böyle bir çalışma varsa en kısa zamanda gerçekleşecektir. Hem Efes Pilsen'in Nachbar'ın kontratından kaynaklanan maddi bir avantajı da olacaktır. Gelişmeler yakında basına yansır,hep beraber sonucunu görürüz. Son olarak Messina'ya: "Bu sefer bırak artık Hervelle'i de kalbimde bir kere daha taht kur."

0 yorum:

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...