Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

17 Kasım 2009 Salı

Salonları Korumak İçin 5 Soruluk Test

.Yıllardır futbol holiganlarının salonlardan çekilmesi hayalimi her yerde ifade ediyorum. Tamam ben de çok futbol maçına gittim ama salon adabını, basketbol maçının nasıl izlenmesi gerektiğini ve maçta nasıl tezahürat yapılması gerektiğini onlardan çok daha iyi biliyorum. Bazıları "Adam olduğu yerde duruyor,öbürü gelip vuruyor,niye bize çalıyorsun faulü" derken ben onun pozisyon almadığını,hareketli olduğunu biliyorum. Son yaşanan olaylardan sonra herkes kendi çapında çözüm önerilerini sunmuş,tartışmış. İşte bu test de medyada basketbol tartışan Serhat Ulueren gibi isimler kadar bu konuya hakim(!) çözüm önerim. Şu testi girişte taraftara uygulayın,yeterli doğru sayısına ulaşanlara bilet satın. Yeterli doğru sayısı kaç diye soruyorsunuz içinizden biliyorum,tabi ki 1 :)

Soru 1 : İçeri girdiğiniz binanın türü nedir ?

a) Salon
b) Stad
c) Bilmiyorum arkadaş çağırdı

Soru 2 : 24 saniye nedir ?

a) En erken atılan golün süresi
b) Jack Bauer'in dizisi
c) Top kullanma süresi

Soru 3 : Maç berabere biterse ne olur?

a) Seri penaltı atışları olur
c) 5 dakikalık uzatma bölümü oynanır
b) Yeter artık! Bu maçı da alamazlarsa salonu yıkarız

Soru 4 : Takımların kaç oyuncu değiştirme hakkı vardır ?

a) 3
b) En son 14'te bıraktım daha fazla saymadım
c) Sınırsız

Soru 5 : Turnike nedir ?

a) Güner Ümit'in programı
b) Bilet olmayınca demin girişte patlattık biz onları
c) Hareketli olarak üçüncü adımı atmadan topu potaya bırakmak

3 yorum:

hasanerdem dedi ki...

Süper yazı kanka, bu tür yazılara devam et bence...

EarlyAdopter dedi ki...

:) iyiymis

ZorAdam51 dedi ki...

24 saniye nedir ?

b) Jack Bauer'in dizisi

güzelmiş.Bencede bu tür yazılara devam et.

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...