Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

25 Kasım 2009 Çarşamba

Union Olimpija - Lottomatica Roma (Günün Tahmini)

Lottomatica Roma geçtiğimiz hafta kendi sahasında kaybettiği Maccabi maçından sonra bir öenmli maçı da liginde kaybetti. Aslında kaybetti demek yanlış olur çünkü Roma Siena karşısında 83-58 ile ezildi. Union Olimpija da Adriyatik Ligi'nde Walsh'un oynamadığı, Vidmar'ın yıldızlaştığı maçta Siroki'yi 86-82 mağlup etti.

Bugün için Roma'da Gigli sakat,Olimpija'da ise Walsh'un durumu belirsiz. Ayrıca Sloven takımında uzun bir aradan sonra iyileşen Ilievski forma giyecek. Makedon oyuncu Siroki maçında 13 dakika sahada kaldı ama etkili olamadı.

Union Olimpija'nın henüz Eurolig'de galibiyeti yok. Bunun yanında Roma'nın zirve için kapıştığı üçlüye karşı da kaybetti. Bu sebepten bu deplasman maçı Roma'nın gruptaki sıralaması için çok önem taşıyor. Grubun en zayıf takımına karşı puan kaptırmak Roma'yı zirveden uzaklaştırabilir. Gigli'nin yokluğunda Hutson ve Toure daha fazlasüre buluyorlar ve Union Olimpija uzunlarına baktığımızda Vidmar,Bavcic,Slokar gibi daha çok 4'e kayan oyuncular var. Bu da Roma'ya karşı avantaj kurmalarını engelliyor. Kısalarda da Roma Winston,Jaaber,Minard gibi önemli skorerlere sahip. Olimpija Becirovic ve Walsh'la ayakta durmaya çalışıyor. Bugün Walsh oynamazsa Roma'nın çok fazla zorlanacağını sanmıyorum,oynasa bile deli fişek olduğu için Roma kadro üstünlüğüyle bunun üstesinden gelebilir.

Ben bu deplasmandan Roma galibiyeti bekliyorum,oranların neden bu şekilde açıldığını da anlamış değilim. Bilmediğimiz bir sıkıntı varsa bunu ancak sahada görebiliriz ama ben Roma'nın 1.80 lik oranıyla her türlü almaya değer olduğunu düşünüyorum. Sıkıntı yaşanabilir ama Roma'nın maçı koparmasını bekliyorum.

ROMA KAZANIR @ 1.80

1 yorum:

maliano dedi ki...

Union Olimpija : 87 - Roma : 70

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...