Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

23 Kasım 2009 Pazartesi

Gelabale Gelabale Bu Yana

Basketboldan uzak geçen bir yıldan sonra Fransız oyuncunun yardımına Erman Kunter koştu ve Cholet Mickael Gelabale'i kadrosuna kattı. Kulübün resmi sitesinden verilen haberde detaylara yer verilmiyor ama yazılanlara göre sözleşme 30 Haziran'a kadar ve Gelabale'in istediği zaman kontratı feshetme hakkı varmış. Gelabale transfer sorulduğunda "Teklif gelince hemen evet cevabını verdim. Ben ayrıldığımda başkan olan Patrick Chiron,menajer Thierry Chevrier ve koç Erman Kunter hala aynı pozisyondalar. Dolayısıyla bildiğim bir yere geldim. Mental olarak hazırım ama fizik olarak ne durumda olduğumu ben de bilmiyorum. Deplasmanlarda taraftarlarımızı görecek olmak güzel çünkü ABD'de bu yoktu." demiş. Real Madrid'de fena değildi aslında,iyi bir 6. adamdı ama sonradan yaşadığı sakatlıkla hangi duruma geldi bilmiyorum. Çok atletik ve iyi bir savunmacıydı,ahtapot gibiydi ama form tutması önemli bir süre alabilir. Ama formunu bulursa Cholet'i zirvede tutar. Başlık için tüm eleştirilere açığım,haberi duyunca bu başlığı atmadan duramadım :)

1 yorum:

erh@n dedi ki...

nba e seatlle da başlamıştı lakers e kadar uzandı ama hiç birinde düzenli oynayıp yeterli süreleri alamadı bi ara ciddi bi sakatlıkta geçirmişti..atletik ve iyi savunmacı olarak hatırlıyorum,,başlıkta türk usulü olmuşş ;)

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...