Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

15 Ocak 2010 Cuma

TBL 14. Hafta Programı

16 Ocak Cumartesi
15:00 Galatasaray C. Crown – Aliağa Petkim (SkyTürk)
16:00 Antalya B.Ş.B. – Efes Pilsen
17:00 Tofaş – Türk Telekom
17:00 Pınar Karşıyaka – Beşiktaş C. Turka (SkyTürk)
17:30 Erdemir – Kepez Belediyesi
19:00 Banvit – Oyak Renault

17 Ocak Pazar
17:00 Darüşşafaka CT – Mersin B.Ş.B.
20:00 Fenerbahçe Ülker – Bornova Belediyesi (Spormax)

1 yorum:

fırat dedi ki...

ya benim bir şey dikkatimi çekti.
Fenerin daha ben hiç bir maçını sky türk verdiğini görmedim. evde de spormax yok. Bilmiyorum sizinde dikkatini çektimi bu durum.
http://maliano.blogspot.com/search/label/TBL

burayı da inceledim . Gerçekten hiç fenerin maçı sky türkte değil. Yoksa benim bilmediğim bir ayrıntı mı var. Fener yayın hakları konusu falan gibi. Bilen birisi bi cevap versin allah aşkına

Related Posts with Thumbnails
Zaman darlığından dolayı sitenin güncel olmadığı dönemlerde Twitter hesaplarımızı takip ederek her türlü güncel bilgiye ulaşabilirsiniz.
-
Maliano - http://twitter.com/maliano
 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...