Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

15 Ocak 2010 Cuma

TBL 14. Hafta Programı

16 Ocak Cumartesi
15:00 Galatasaray C. Crown – Aliağa Petkim (SkyTürk)
16:00 Antalya B.Ş.B. – Efes Pilsen
17:00 Tofaş – Türk Telekom
17:00 Pınar Karşıyaka – Beşiktaş C. Turka (SkyTürk)
17:30 Erdemir – Kepez Belediyesi
19:00 Banvit – Oyak Renault

17 Ocak Pazar
17:00 Darüşşafaka CT – Mersin B.Ş.B.
20:00 Fenerbahçe Ülker – Bornova Belediyesi (Spormax)

1 yorum:

f ı R a t dedi ki...

ya benim bir şey dikkatimi çekti.
Fenerin daha ben hiç bir maçını sky türk verdiğini görmedim. evde de spormax yok. Bilmiyorum sizinde dikkatini çektimi bu durum.
http://maliano.blogspot.com/search/label/TBL

burayı da inceledim . Gerçekten hiç fenerin maçı sky türkte değil. Yoksa benim bilmediğim bir ayrıntı mı var. Fener yayın hakları konusu falan gibi. Bilen birisi bi cevap versin allah aşkına

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...