Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

13 Ocak 2010 Çarşamba

Efes Pilsen Top 16'da

Efes Pilsen yatsın kalksın Omar Cook'a dua etsin. Gerçi son anlarda anlamsız bir üçlükle maçı zora soktu ama son andaki iyi savunması bize Top 16'yı getirdi. Dün Telekom'dan sonra bugün de Efes Pilsen kelimenin tam anlamıyla "İspanyol yardımıyla (şeyiyle) Top 16'ya (gerdeğe) girdi." Hiçkimse gücenmesin,kusura bakmasın Efes Pilsen bu grupta rahatlıkla ilk ikiye girmeliydi ama öyle bir yayın yapıldı ki bir anda Avrupa Birliği'ne falan girdik, İsrail Büyükelçisini falan dövdük sandım. Bunu bir zafer gecesi olarak değil özeleştiri gecesi, İspanyollar tarafından bize verilen ikinci bir şans gecesi olarak değerlendirmek lazım. Fransa'daki maça değinecek çok fazla nokta yok ama daha sonra ayrı bir yazı yazacağım. Şimdilik kutlu olsun Top 16 ama gözleri de boyamasın. Birşeyler düzelmezse Top 16'da bu takımın üzerinden geçerler, bu kadar net.

3 yorum:

Hasan MUTLU dedi ki...

Yönetim bu sefer doğru birşey yapıp Ataman'ı göndersin..Bikerede doğru birşeyi zamanında yapsınlar.Yalvarıyorum :))

burnovic dedi ki...

Öldürmeyen Allah öldürmüyor... :)

Bu sabahdan itibaren iyi bir sinerji oluşturduk o da işe yaradı... :)

bahadır dedi ki...

biri bana kasun 12 dakika sahada kalıp naıl ve neden şut atmaz açıklayabilir mi?(maçı seyretmedim).istatistik kağıdında yanlış yoktur heralde:)

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...