Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

25 Ocak 2010 Pazartesi

Yorumlarım İle Almanya All Star Videosu

Malumunuz haftasonu D Spor'da Almanya All Star maçını yorumladım. Bu zamana kadar izlediğim en kötü All Star maçı bana denk geldi. Ne bir smaç, ne alleyhop, ne bel arkası pas hiçbirşey yoktu. Hatta bitime bir dakika kala 10 sayı civarı önde olan Güney Takımı bomboş smaca giden Kuzey Takımı'na arkadan koşup faul yapmaya çalıştı. Şov için trambolin kullanan smaç ekibi bile smaç basamadı, gerçekten felaketti :) O yüzden maçın tamamını koyup kimseyi üzmeye niyetim yok, kısa bir bölümü merak eden arkadaşlar için koyayım istedim. D Spor ekibine ve Emrah Hamurcu'ya teşekkürlerimi gönderiyorum buradan. İlk maçım oldu, ben birşey demeyeyim yorum sizin.


Link

5 yorum:

yunus dedi ki...

mali bu bloglamı meşhur odun yoksa meşhurdunda biz seni bu bloglamı tanıdık

maliano dedi ki...

Meşhur olduğumu nerden çıkardın :) Blog sayesinde ulaştılar tabi ama öyle bir durum sözkonusu değil :)

Serdar dedi ki...

Ağzına sağlık Mali çok şık olmuş, umarım en kısa zamanda devamı gelir

hasanerdem dedi ki...

Gayet başarılı Malicim, umarım devamı gelir.

Emrah Hamurcu dedi ki...

Yolun açık olsun kardeşim.. O zaman ACB All-Star yorumlayacağın günlere diyelim..

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...