Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

14 Ocak 2010 Perşembe

Fenerbahçe'nin Top 16 Hesapları

Geçen hafta Zalgiris Cibona'yı yendiğinde birçok kanalda Fenerbahçe Ülker'in Top 16'yı garantilediği yazılıyordu ama durum hiç de öyle değil. Oldukça karışık hesaplar var bu gruba dair ve dün Eurolig resmi sitesinde bu ince hesapların detayları vardı. Hata yapmamak için bu detayları bekliyordum şahsen ve resim halinde oluşturdum.

Neden mi resim ? Biliyorum bazı insanlar metin şeklinde değil de resim olarak yaptığım için üzülecekler çünkü onlar için metni kopyalayıp yapıştırmak, verilen emeğe çökmek çok daha kolay. Sesimi çıkartmıyorum, buradan teşhir etmiyorum diye son zamanda bu hırsızlık olayları iyice çoğalmaya başladı. Çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın dedim, esprili bir dille emeğe saygı gösterin diye rica ettim ama bazı asalaklar malesef anlamıyor. Bu ihtimaller Eurolig'in resmi sitesinde ingilizce olarak var. İster oturup çevirin, ister benim yazdığımı oturun tekrar yazın her şekilde harcadığınız efor beni tatmin edecektir. Maç yazımı alıp kendi yazısı gibi koyanlara, oturup yazdığım ihtimalleri ben hazırladım diye altına imzasını atanlaradır sözlerim. Merak etmeyin emeğe saygısı olanlar bu tip şeyleri mail atıyor,sizi bana gösteriyor. Parmaklarınızda karıncalanma olduysa bilin ki o sizsiniz. Hadi bu resmi de koyun altına imzanızı atın.

Hesaplar o kadar ince ki maçlar aynı anda oynandığı için son anda yapılacak bir faul veya kaçacak tek bir serbest atış diğer taraftaki skor anlık bilinemediği için büyük fark yaratacaktır. Gönül ister Fenerbahçe Ülker Zalgiris'i yensin hesaplara kalmadan gruptan çıksın ama bunlar da işin gerçeği, kalem kağıt alıp hesap yapmak gerekiyor.

1 yorum:

Eren dedi ki...

Hakikaten kafa karıştıracak türden bir grubumuz var. Bunun da tek sorumlusunun Fenerbahçe olması bana çok ironik gelmiyor değil..

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...