Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

10 Haziran 2010 Perşembe

Obradovic Panathinaikos'la 2 Yıl Daha

Taslaklarla "Obradovic'in Yol Ayrımı" başlıklı biraz yazılıp bırakılmış bir post vardı. Zaman bulamayınca devamını getiremedim. Yanılmışım. Aslında sadece ben değil Yunan basınını takip eden bir çok kimse yanıldı. Olympiakos maçı sonrasında ateş püsküren Obradovic "Artık oturup bunlara bir dur deme zamanı geldi. Çünkü bunlar ilk defa yaşanmıyor. Sahaya iki bıçak atıldı. Benim iki çocuğum var, bunlar sporu yok ediyor." deyip işin içine ailesini kattığında Obradovic için yolların ayrıldığını düşünmüştüm. Bugün Obradovic'in Panathinaikos'la 2 yıllık sözleşme yenilediği haberi geldi. 11 yıllık geçmiş, sayısız kupa bir anda silip atılacak gibi değildi, o da yapamadı. Kutlamalarda başkan mikrofonu eline alıp Obradovic'le kontrat yenilendiği müjdesini verdi. Gerçi en son mikrofonu eline aldığında Haislip haberini vermişti de neyse orayı geçelim.

Hislerim beni yanıltmıyorsa şampiyonluğa rağmen Eurolig'deki felaket sezon revizyonu da beraberinde getirecektir. Takımdan ayrılması beklenen ilk oyuncu Pekovic. Bu yaz muhtemelen NBA'e adımını atacak. İkinci oyuncu ise Spanoulis. Olympiakos ve Real Madrid'in müthiş kıskacında. Spanoulis ve Pekovic'in aynı anda takımdan ayrılması Panathinaikos'un oyun düzeninin tamamen değişmesi anlamına gelir çünkü Diamantidis formayı kapana kadar Yoncalar tamamen bu ikilinin ikili oyunları üzerine oynuyordu. Obradovic "Şartların ne olduğunun farkındayız. Herkesin kalmasını istiyorum ve oyuncular tatile çıkmadan bu işi sonuçlandıracağız." dese de bazı oyuncuların takımdan gitmesi sürpriz olmaz. Örneğin Tepic. Bu yaz Avrupa transfer piyasası National Geographic Wild'daki av belgesellerine benzeyecek. Aslanlar birbirini parçalamadan takımlarımızın işini bitirmesi gerekiyor.

0 yorum:

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...