Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

8 Eylül 2011 Perşembe

Emir Preldzic'ten Tartışılacak Röportaj

Sloven basınında Emir Preldzic ile yapılan bir röportaj yayınlandı ve içeriği hayli ses getirecek cinsten. Yazılanları ingilizceye çevirince "Neden Slovenya için oynamadığımı biliyorsunuz. Ben herhangi bir milli takımda oynamak istemiyordum. Türkler beni kendi milli takımlarında oynamaya zorladı. Fenerbahçe'de Türk pasaportuyla oynayabilmem için milli takımda oynamam gerekti." haline geliyor ama ben açıkçası bu duruma biraz şüpheyle yaklaşıyorum. Emir Preldzic'in söylemek istedikleri ve yazılanlar arasında fark olabilir. Olayı derinlemesine araştırmak lazım. Zorlama varsa başlı başına skandal ama ikna veya ısrar gibi bir durum, statü kaybetmeme adına bir diyet ödeme durumu varsa zamanlama olarak çok yanlış sadece. Emir'in sahada nasıl mücadele ettiği ortada.

Emir'in devşirilmesine değil, devşirme oyuncu oynatılmasına her zaman karşı olduğumu ifade ettim ama Emir'i asmadan, kesmeden önce bu açıklamaların altında Emir'in gerçekte ne demek istediğini öğrenmekte fayda var. Yazılanlarla söylenenler veya söylenmek istenenler çok farklı olabilir. Özellikle de Sloven basınında çıktığını düşünürsek...

Ekleme: Emir Preldzic twitter üzerinden açıklama yaparak o sözleri söylemediğini söyledi. Emir röportajı yalanladı gibi dursa da aslında Emir kendi karakterini doğruladı. Olayı Taksim'de bayrak yakılıyor kıvamına getirenler şimdi dağılabilir. 


@rille55: just to make sure,i didnt say those words...

3 yorum:

basketçi dedi ki...

mali'nin yazdıklarından ziyade işin içinde para olduğunu düşünüyorum, adam boşnak ama para için sloven milli takımını seçerken yine para için Türk milli takımında yer alıyor

FBlackmamba dedi ki...

aynen yazının sonunda söylediğin gibi orjınal metne bakarsak soven basınının emir in söylediklerini manipule ettiği ortaya ckıyo.eemir zorlama fln gbi birşey söylememiş.slovenler kendi kamuoyundan gelen tepkiler ustune boyle bısı yapmışlar buyuk ıhtımal

Özcan Yüksel dedi ki...

Röpörtajlarını beğeniyorum Emirin genelde alçakgönüllü ve işine odaklanmış bir hali var. Ayrıca her ne kadar asıl niyet o olmasa bile Avrupanın gözde basketbol ülkelerinden birinde forma giyerek reputasyonunu da yükseltiyor. Röpörtaj bana inandırıcı gelmedi.

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...