Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

11 Kasım 2010 Perşembe

Panathinaikos-Efes Pilsen Maçına Doğru

1990 Dünya Şampiyonu efsane Yugoslavya'nın 2 parçası Petrovic, Divac, Kukoc, Paspalj ve Zdovc'la beraber Obradovic ve Perasovic'ti. Bu iki koç birbirlerine karşı OAKA'da kıyasıya bir mücadeleye girişecek. Bu seviyede koçlar oldukça belirleyici olabiliyor.

Olympiakos guard rotasyonu bu blogda çok övüldü ama Panathinaikos kısalarını atladığımız sanılmasın. Şöyle bir bakarsak, Diamantidis, Sato, Nicholas, Tepic falan çok üst düzey bir kısa rotasyonları var. Bu bizim için kötü haber, gelelim iyi habere. Panathinaikos uzunları oldukça formsuz. Vujcic'in gelişinden sonra biraz daha toparlanmış görünen pota altı rotasyonu eğer aksamazsa burada kazanabiliriz. Fotsis, Maric ve Tsartsaris alışılan ve beklenen seviyeden aşağıdalar, umarım performans grafiklerinin yükselişe geçtiği maç bu maç olmasın. Batiste de moral olarak aşağıda olabilir. Blogda geçen videolardan hatırlayacağınız sebepten ötürü. Bugün kritik olan bence kısaların savunma performansı. Rakocevic, Wisniewski, Sinan Güler'in rotasyon süreleri, Perasovic'in ne düşündüğü konusunda bize fikir verecektir. Bugün açıkçası Wisniewski'den beklediğim havlu sallaması, kritik sayılar sonrası ayağa kalkması. Sinan Güler'den bir Ömer Onan performansıyla Diamantidis'e bu maçı zehir etmesi. Nachbar, Kerem Gönlüm ve Roberts ise düşmeden bir kaç seviye yukarıda oynamalılar.

Efes kendi evinde AJ Milano'ya karşı bile savunma zaafiyetleriyle göze çarpıyordu. Bu akşamda savunma zaafiyetleri yaşarsak hiç şansımız olmaz. Zaten çok şansımız olduğu söylenemez. Bize ekstra işler lazım tıpkı 8 Mart 2006'da olduğu gibi. O gün çıkıp Antonio Granger 7/8 3'lük atmıştı ve bütün OAKA'yı susturmuştu. Bunu Bootsy Thornton yapabilir, inanıyorum. Ve biz millet olarak mucizeleri severiz.

5 yorum:

markojaric dedi ki...

Ya arkadaş batiste nasıl oynar bu maçta?? En azından tedbirli olarak disiplin kurulunda olması gerekmezmi?
Herif resmen her türlü spor alanında şimdiye kadar görülmüş en ciddi adam öldürmeye teşebbüs suçu işledi. Değil tedbirli olarak disiplin kurulu, İnsan Hakları Mahkemesinde tutuklu olarak yargılanması lazım. Buna o her zaman gücünden bahsettiğimiz değil Yunan lobisi dünya lobisi bi etki edemez. Nasıl iştir bu.

Eminmisiniz batiste'in bu maçta oynayacağına??

jezfes dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
fdlmania dedi ki...

Batiste aynı hareketi NBA'de yapsaydı 3 yıl ceza yerdi.Fiba olunca insan karara şaşırmıyo tabi.Onların umrumda olan şey lobiler..

HotSauce21 dedi ki...

Batiste'nin şu maçta sahada olması tarihi bir hatadır, ama buna ses çıkarmayan kulüplerin yaptıkları daha acı maalesef. bazı şeyler yalandan özür dilemek kadar kolay olmamalı kesinlikle.

Diğer tarafta ise yazıyı yazan arkadaşın granger-thornton kıyaslamasında yazdığı bölüme kendisinin cidden inanıp inanmadığını çok merak ediyorum. evet belki euroleague seviyesinde sert bir oyunu var ama bu seviyelerde istikrarlı hücumu olduğuna kesinlikle inanmıyorumki efes'in asıl sorunuda kadroda istikrarlı skor katkısı yapabilecek çok kısıtlı oyuncuların olması.

hakancelep dedi ki...

@HotSauce21
Evet merakınızı gidereyim. Antonio Granger'ın yaptığı bir mucizeydi. Hani Thornton yapabilir mi yüzdesi ver deseniz %3-5 derim ancak. Thornton'ı bir "mucize"yi yapamadığı için suçlamayacağım. Eğer, Efes Pilsen mental olarak hazır olsaydı, birisi çıkıp kariyer maçlarından birini oynayabilirdi.

Related Posts with Thumbnails
Zaman darlığından dolayı sitenin güncel olmadığı dönemlerde Twitter hesaplarımızı takip ederek her türlü güncel bilgiye ulaşabilirsiniz.
-
Maliano - http://twitter.com/maliano
 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...