Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

20 Kasım 2010 Cumartesi

Bir Batiste Vardı Noldu Ona?

Biz de sandık ki Batiste efendi Disiplin Kurulu'na falan sevkedilecek, hakkında bir ceza çıkacak. Yok arkadaş ne cezası var, ne tek satır haberi var, ne de bir yetkiliden herhangi bir açıklama. Adam çıkıyor sahaya iki haftadır, tıkır tıkır topunu oynuyor. Olimpija gibi küçükler de ancak böyle pankart açabiliyor. Hadi Union Olimpija puan tablosuna rağmen küçük balık diyelim, geçen hafta Efes Pilsen'den en ufak bir tepki gelmedi. Ben hakikaten anlamadım bu işi. Kafaya sandalye ile vurunca kıyamet kopuyor, yerdeyken tekmeyle ezince önemli değil demek ki.

3 yorum:

basketçi dedi ki...

yunan mafyası iş başında

markojaric dedi ki...

Sponsorların başka organizasyonlara nasıl etki ettiğini resmen olmasa da gayet tabiki biliyoruz. (Örn; Adidas/Nike-Futol organizasyonları)

Ben Efesten önce Efesin gazlaması ile THY'den ciddi bir tepki bekliyordum olaydan sonraki maçın Efesle olması nedeni ile. Tamamen atıyorum "böyle pisliklerin olduğu ve cezasız bırakılarak taviz verildiği bi organizasyonda adımızın olmasını istemeyiz" gibi ama genel türk adetleri (birebir canımız yanmadan ses çıkarmayız hiçbişeye, örn; trafikte önümüzdeki araba takla atsa basar gideriz)THY'nin de önüne geçti galiba. Yani direk thy olmasa da thy destekli efes te saldırabilirdi ama yok işte. Bi dahaki maçta mesela kerem gönlüm bassın bakalım diamantidisin kafaya basketbol hayatını sürdürebileceği bi ülke bulabilecek mi???

Miksiyon dedi ki...

Bu yunanlıların yüzsüzlüğü değil diğer takımların basiretsizliğidir. ortaklaşa çekilsinler kupadan bakalım ne oluyor bir daha bu ahlaksız yunanlılar kilit yerlede göreve gelebiliyormu.
Ama demekki müstehak bütün takımlara

Related Posts with Thumbnails
Zaman darlığından dolayı sitenin güncel olmadığı dönemlerde Twitter hesaplarımızı takip ederek her türlü güncel bilgiye ulaşabilirsiniz.
-
Maliano - http://twitter.com/maliano
 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...