THY üçlük attı, THY smaç bastı vs.. saçmalıklarına gerek yok, bu resmen son noktadır. Daha önce Maroussi sponsorluğunda kısmen eleştirdiğim Türk Hava Yolları önce 2010 Final Four'una sponsor olarak vizyonunun Maroussi ile sınırlı olmadığını göstermişti, şimdi de Eurolig'in komple adını değiştirdi. 5 yılı opsiyonlu 10 yıllık bir anlaşma sözkonusu. Detaylar burada ama kısaca söylemek gerekirse THY parayı bastırıp Eurolig'i komple satın almış. Reklamlar, Eurocup sponsorluğu, isim ve logo değişikliği, Final Four sponsorluğu vs vs.. Bertomeu evi barkı sattığına göre rakam yüksek olsa gerek. Zaten böyle bir organizasyonu da ucuza kapatma şansınız yok. Açıkçası gurur duydum. Sportif olarak zirvede yer alamadığımız bir organizasyonda böylesi söz sahibi olmak mutluluk verici. Birkaç yıl içinde Final Four İstanbul'da yapıldığında bir de takımlarımız orada olsa ülkece büyük bir şölen yaşanır. Bu arada işin bir de lobi kısmı var. Sahaya yansıyacak mı yoksa yine paramızla rezil mi olacağız göreceğiz. Basın toplantısı 18 Ekim'deki açılış maçından önce yapılacak. İnşallah F4 organizasyonları için özel kampanyalar da yaparlar. THY bizi Final Four'a götür !!!
29 Temmuz 2010 Perşembe
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder