Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

30 Ekim 2009 Cuma

Taşınamadık

Taşınıyoruz dedim ama olmadı. Sebebini çözemediğim bir şekilde blogu malesef domaine yerleştiremiyorum .Diğer arkadaşlarım yarım saatte halletmesine rağmen aynı ayarlarla 18 saatte benimkinde hiçbir gelişme olmadı. Domain sağlayıcımın dediği ve benim de yazdığım gibi 48 saat beklemeye niyetim yok,belli ki çözülemeyen bir sıkıntı var. Site blogspot üzerinden yayınını yapacak,herzamanki gibi maliano.org adresinden de buraya yönlendirme olacaktır.Belki başka bir gün tekrar denerim,belki başka bir çözüm bilmiyorum.Şu anda asayiş berkemal,bloglamaya devam..

0 yorum:

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...