Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

29 Ekim 2009 Perşembe

Skytürk'te Basketbol İşkencesi

Felaketin geleceği aslında maç başlamadan belliydi. Gözleri güzel genç bir arkadaşımızı -soyadı Kunter belki Erman Kunter'in kızı olabilir- röportaj için görevlendirmişlerdi. "Abdi İpekçi birazdan çökecek enkaz altında kalmadan son sözlerinizi alalım" şeklinde heyecanlı röportajlarının şokunu tam atlatmışken Nur Germen'in "Partizan'ın sadece 1 Amerikalısı var" sözü geldi. İlk başta şaka sandım. Çünkü hiçbir şey yoksa Partizan ısınırken sahada iki tane siyahi basketbolcunun olduğunu görmeleri lazımdı. Ona rağmen Lawrence Roberts'dan haberleri yoktu. Ne zamanki Roberts sahaya çıktı "Aa bir Amerikalıları daha varmış" bölümü başladı. Tamam herşeyi bilmek zorunda değilsiniz de en azından yorumlayacağınız maçları da azıcık araştırın. İsmini bilmiyordum Çağlar kardeşim spikerin Mehmet Ayan olduğunu söyledi. Kendisi at yarışı spikeriymiş ona sözüm yok. Yani var da sanırım mecbur kaldı o yüzden yok diyorum. Sol elli Thornton'la sağ elli Smith'i karıştırabilir(!) ama Nur Germen gibi bir ismin bu kadar ilgisiz olması beni şaşırttı. Roberts iki şut atınca da "Geçen hafta 64 sayı atınca bakmışlar ki bu takım skor sıkıntısı çekiyor,oraya almışlar." dedi. E pes yani insaf bu adam Unicaja Malaga maçından 1 gün önce alındı ve maçı da salonda izledi. Koçluk,kariyer tamam ama yorumculuğun bambaşka bir meziyet olduğunu bize Nur Germen bir kez daha ispatladı.

SkyTürk'e bu kadar duyarsız oldukları ve bize işkence ettikleri için teşekkür(!) edip kanalı çevirdim. Efes Pilsen maçının yerine Panathinaikos - Khimki maçını izliyorum. Gece Efes Pilsen maçının sesini kısıp ikinci yarıyı izlerim artık. Basketbol maçı nasıl bir ekibe sundurulmalı diye düşünenler - Skytürk'ü kastetmiyorum belli ki öyle bir niyetleri yok- açıp PAO - Khimki maçındaki müthiş ziyafeti izlesinler. Kim sunuyor kim yorumluyor bilmiyorum ama inanılmaz keyif verici. Kanalı değiştirince bir anda elektrikli sandalyeyi çözüp deri koltukta izliyormuşum gibi geldi. Ya da ne bileyim Real Madrid-Utah Jazz maçındaki mükemmel Kaan Kural anlatımını izlesinler,bütün sezon böyle gitmez. Bizi basketboldan soğutma Skytürk !!

4 yorum:

bahadır dedi ki...

Mehmet Ayan,maçın başından sonuna kadar shumpert le smith i karıştırdı.1 değil 2 değil 5 değil 10 değil.nasıl bir başarıdır ,tebrik ediyorum kendisini.

Adsız dedi ki...

PAO - Khimki maçının sunucusu mustafa muratoğlu, yorumcusu caner eler dir. bu ikili geçen hafta da euroleague tv adlı programda da birlikteydiler. sanırım caner bu sene spormax in eurolig maçlarında yorumculuk yapıcak. eurosportta çalışıyor normalde benim bildiğim..

maliano dedi ki...

İkisi de mükemmeldi. Kişisel tanışıklığın varsa lütfen teşekkürlerimi ilet.

Sheed dedi ki...

dünkü cska-roma maçı da felaketti, pek huyum değildir ama kulaklığı takıp mute tuşuna yöneldim..

kapatana kadar volkan günak'tan gelen inciler:

"sokolov en azından tecrübesiyle takıma katkıda bulunacaktır"

"hutson 3 ve 4 numaraları rahatlıkla oynayabilen bi isim"

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...