Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

22 Ekim 2009 Perşembe

"Basketbol İçin Uzun Bir Süre" Klişesi


Son saniyelere kadar başabaş giden bir maçta,hele de bizim takımlarımızın yenik olduğu durumlarda ".... basketbol için uzun bir süre" cümlesini mutlaka duymuşsunuzdur.Değişen sadece "..." lı kısım olur.3 saniye,1 dakika,5 dakika vs şartlar neyi gerektiriyorsa yorumcu o kısmı doldurur ve seyircilere sunar.Dünkü Maroussi - CSKA maçı neredeyse bu sözü ispatlamak için oynandı ve basketbolda herşeyin mümkün olduğunu gösterdi.Son 21 saniye içinde önce Rus spiker,arkasından Yunan spiker,arkasından tekrar Rus spiker eminim bu cümleyi kullanmıştır.Maçın tekrarını indirip izlerken hiç üşenmeden kestim,biçtim,yapıştırdım ve son 20 saniyeyi bir videoda toparladım.Fona Rocky veya Final Countdown müziği koyup tüyleri diken diken etme fantezisine girişmeden videoyu olduğu gibi Rus spikerin ağzından sunuyorum.Spikerin öyle bir "Oy oy oy oy oy" deyişi var ki sanırım herkesin şutla ilgili hislerini anlatıyordur :)


0 yorum:

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...