Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

29 Ekim 2009 Perşembe

Regal Barcelona - Cibona Zagreb ( Günün Tahmini)


İki takımın da ilk maçlarını izledim.Barcelona Fenerbahçe'nin kötü form durumunu çok iyi kullandı ve fazla sıkmadan 23 sayıyla kazandı.Cibona da Siena tsunamisinin içinde buldu kendini,maç bittiğinde felaket sonrası sahil kenti gibiydi.Eurolig'de kendi sahanda 40 sayı atıp 45 sayı fark yemek kolay hazmedilecek bir sonuç değildir.

Şimdi ben şunu baştan söylemeliyim ki Barcelonazedeyim.Fenerbahçe maçında yanıldım, Joventut maçında yanıldım.Şunu ders olarak çıkardım ki Barcelona'nın vites düşürmesi, maçı bırakması gibi bir durum sözkonusu bile değil.Maçın başından sonuna kadar Rubio ve Navarro rakibe nefes aldırmıyor.Tam diyorsunuz ki oh bir tanesi çıktı,Grimau-Basile-Sada üçlüsünden biri girip saldırmaya devam ediyor.Takımın şu an tek zayıf halkası ribaund alıp,üçlük almaktan başka bir iş yapmıyor gibi görünen Terrence Morris.Cibona'ya bakıyorum ı ıh.Kafamda biraz eşleştirmeler yapıyorum, Polyanna'dan destek alıyorum ama olmuyor.Bu da yetmiyor gibi Real Madrid'den iyi bildiğim hem savunmacı hem skorer Marko Tomas'ın sakatlığı var.Durumu kesin değil.Pota altında Vukusic,Andric, Zubcic, Bagaric dörtlüsünün kapasitesi tartışılırken bir de Bagaric'in durumunun net olmadığı bilgisi sitelere düştü.Jamont Gordon ve Graves takımın en büyük iki kozu ama onlarında karşılarında "Lanet olsun basketbola başladığım güne" dedirtecek Rubio,Navarro,Sada, Grimau gibi savunmacılar var.

Barcelona'nın sahasındaki ekstra performanslarını da göz önünde bulundurursak bugün Cibona için 20'li sayıların üstünde bir mağlubiyet daha gelebilir.20 handikap Eurolig için kolay açılacak bir handikap değildir ama işte ilk maç Fenerbahçe önündeki fark bir yandan,Cibona'nın yediği fark bir yandan İspanya'da birleşince bu handikapın da açılması doğal.Eski Barcelona olsa tercih etmezdim ama dediğim gibi bu seneki Barca kimseye acımıyor.Pazar günü de rakibin Estudiantes olduğunu düşünürsek tempoyu düşürmek için herhangi bir nedenleri yok.Tahminim 25 civarı bir fark oluşacağı yönünde ama yine de dikkatli olmak lazım,neticede bu sahne Eurolig,benzemez hiçbir yerdeki mücadeleye...

REGAL FC BARCELONA -20.5 @ 1.70 (Iddaa)

1 yorum:

maliano dedi ki...

Regal FC Barcelona : 81 - Cibona Zagreb : 59

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...