Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

29 Ekim 2009 Perşembe

Efes Pilsen : 77 - Partizan : 67

Efes Pilsen Partizan'ı 77-67 yenmiş. Yenmiş diyorum malum sebepten ikinci yarıyı izlemedim,korkudan açamadım Skytürk'ü. Panathinaikos ve Maccabi maçlarına dalıp haberi girmeyi unutmuşum. İzleyince detaya gireriz. İstatistikler burada.

Efes Pilsen: Kerem Tunçeri 2, Rakoçeviç 14, Thornton 7, Kaya 8, Kasun 9, Shumpert 17, Santiago, Ender 2, Smith 18, Nachbar, Sinan

Partizan: Mc Calebb 10, Kecman 7, Roberts 9, Mariç 19, Vesely 10, Dekiç 3, Vranes 2, Miloseviç 6, Rasiç, Boziç, Sinoveç 1

2 yorum:

Oğuz dedi ki...

skyturkü açmaktan neden korktun anlamadım :) maçı anlatan ve yorumcu berbat ama sesi kısarsan sorun kalmaz..

Oğuz dedi ki...

pardon ya aşağıdaki yazını yeni okudum daha :)) ee haklısın ne denir..

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...