Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

1 Haziran 2011 Çarşamba

Obradovic NBA'i İstemiyor

Avrupa'nın en iyi birkaç koçundan biri Zeljko Obradovic NBA söylentileri ile ilgili İspanyol El Pais gazetesine konuşmuş"NBA'den hiçbir takımla görüşmedim ve bana gelen hiçbir teklif yok. Ben Avrupa'da çok mutluyum. Orası başka bir dünya. Oraya giderken çok hazır olmanız gerekiyor. Avrupa'da dünyanın en güçlü ligine gidebilecek çok iyi koçlar olduğunu düşünüyorum.."

Ettore Messina'nın NBA'de asistan koç olarak adının geçtiği günlerde Obradovic açıkça NBA'i istemiyorum diyor. NBA'in onu isteyip istemeyeceği bambaşka bir konu. Orada koçluğun kralını yapar o ayrı ama ordaki sistemdeki yıldız egosuyla Avrupa'daki egoların, hatta pazarlama sebebiyle egolara verilen tavizlerin düzeyi çok farklı. Savunma hatası yaptı diye hemen Lebron'u kenara alırsan başın derde girebilir. Obradovic'in Yunanistan'da keyfi yerinde. Kolay kolay bozacağını zannetmiyorum.

0 yorum:

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...