Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

2 Ekim 2011 Pazar

Galatasaray THY Euroleague'de !!!

Galatasaray müthiş bir iş başardı ve Lietuvos Rytas'ı seyircisinin önünde mağlup ederek THY Euroleague'de normal sezon gruplarına katılmaya hak kazandı. Baktığımız zaman (İhsan Bayülken mode on) Galatasaray'ın kadrosu THY Euroleague'in yarısından daha kaliteli ve derin ama bu seviyeye gelmek için bazı engelleri aşmak, adım adım ilerlemek gerekiyor. Galatasaray kadrosunu kurdu, vizyonunu ve hedefini herkese gösterdi, sırada taraftarıyla birlikte başarılarını görücüye çıkarmak kaldı. Bertomeu ve THY Euroleague yönetimi her zaman marketingi kıymetli olan takımların arkasındadır ve Galatasaray da istikrarlı şekilde birkaç sezon bu başarıya ulaşırsa istediği "A Lisansı" tarzı daha büyük ödüllere ulaşabilir. Ama bunları adım adım geçmek gerekiyor. 

Şimdi Galatasaray camiası bu zaferi günlerce doyasıya kutlamalı ama bir yandan da "Ben her sene düzenli olarak THY Euroleague'de nasıl mücadele ederim" in hesabını yapmalıdır. Kulüpleri büyük yapan, büyük çıtalarda tutan da bu anlayıştır. Galatasaray bu sene THY Euroleague'de final bile oynasa seneye ligde alt sıralarda kaldığı takdirde THY Euroleague dışında kalacağını bilmelidir ve hesaplarını bu ligi garantilemek üzerine yapmalıdır. 2 sene içinde dipten nasıl zirveye çıkılır bunu herkese gösterdi Galatasaray. Cem Akdağ ve Oktay Mahmuti ile basamakları beşer beşer tırmandılar.

Yönetim bu ekibe destek versin çünkü herşeyi hakediyorlar. Efes Pilsen'deki son dönem performansıyla fazlasıyla negatif şeyler düşündüğüm Oktay Mahmuti'den de evsahibi olarak bu satırlardan kendi adıma özür diliyorum. Demek ki hoca da, oyuncu da farklı şartlarda farklı sistemlerde farklı performanslar sergileyebiliyormuş. Oktay Mahmuti ve Emir Alkaş başta olmak üzere tüm Galatasaray ekibini tebrik ederim. Maçla ve devamında statüyle ilgili yazı da birazdan buralarda olur. Galatasaray Feels Devotion !!

1 yorum:

Mümtaza karakelle dedi ki...

tebrikler galatasaray

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...