Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

6 Mart 2011 Pazar

Madrid'de Pepu Hernandez Bilmecesi

Messina sonrası Madrid için ismi en ciddi şekilde anılan koçun Pepu Hernandez olduğunu dün yazmıştım. Joventut'un İspanyol koçundan konuyla ilgili kısa ve kapıları açık bırakan bir açıklama geldi. "İddialar bana çok ciddi gelmiyor. Şu anda Joventut'un başındayım ve bu tip şeyler hakkında konuşmak istemiyorum. Böyle şeyler sezon ortasında konuşulmaz." Bu açıklamanın üzerine bir de taraftar tepkisi sorulan Pepu Hernandez "Pepu ve birşeyler söylediklerini duydum ama gerisini anlamadım." dedi. Yani anlaşılan o ki Pepu Hernandez taraftar tepkisini pek önemsemiyor ve profesyonel olarak temkinli konuşuyor. 

Real Madrid Eurolig'de bu kadar iddialı bir konumda olmasa belki sezonu Molin ile tamamlarlardı ama bu ihtimal artık tamamen Molin'in kusursuz gitmesine bağlı. Belli ki Real Madrid o koltuğu boş bırakmayacak ve tüm odak tamamen Pepu Hernandez. Bir de Sırpların Pesic iddiası var. Tabi Valencia Real Madrid ile Eurolig çeyrek finali oynayacakken böyle bir şeyi düşünmek bile komik. O yüzden onlar da abartmayıp sezon sonu için Pesic ismini zikrediyorlar. Konuyla ilgili yakın zamanda tepeden bir açıklama gelmezse "Real Madrid'de Halil Üner Sesleri" başlığını atacağım. Vallahi yapacağım...

0 yorum:

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...