Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

26 Mart 2011 Cumartesi

Hakemlerin Faturası Rigas'ın Oğluna Çıktı

Hafta içinde twitterda paylaşmıştım ama bloga girecek vaktim olmamıştı. İspanya'daki ilk maçta hakemlerin çift taraflı kantarın topuzunu kaçırdığı, son dakikalarda ise başta Fotsis'e çalınan son dönemin en komik sportmenlik dışı faulü olmak üzere PAO'yu vuran kararlar sonrasında Panathiaikos gazetesi, Eurolig Hakem Direktörü Costas Rigas'ın bu mağlubiyetten sorumlu olduğunu ve istifa etmesi gerektiğini yazdı. Yunan basını temel olarak hakem üçlüsünün Yunanistan'daki Olympiakos - Siena maçından çok daha tecrübesiz olduğunu yazdı ve son iki yılın şampiyonunun maçının diğer maçtan daha mı önemsiz olduğunu vurguladı. Bu doğru bir yaklaşım değil tabi ki ama Yunanistan'da bu işlerin medyaya nasıl yansıdığını herkes az çok biliyor. Onlar için gayet doğal ve doğru bir yaklaşım. Hakem atamalarının başındaki isim Costas Rigas olunca öfke haliyle daha da büyüdü. İlginç bir detay ise ikinci maçların oynanmasından bir gün önce Costas Rigas'ın oğlunun kafesinin ateşe verilmesiydi. Bu işi Panathinaikos taraftarı mı yaptı bilemiyorum, suçlamak da istemiyorum ama Yunanların son yıllarda düzen dışına çıkan holiganlıklarına çokça şahit olduk. Çok da önemli bir olay olmadığı için perde arkasını araştırmadım ama ilginç bir detay olarak dikkat çekti. Ben de olaya Ahmet Çakar yaklaşımıyla gireyim bari: "Bakın beyler... Ben alakalıdır demiyorum, ama alakalı olabilir." 

Ekleme: İnsanın başına ne gelirse meraktan vs demişler. Yine dayanamadım sordum, soruşturdum. Rigas'ın oğlu konuyla ilgili bir açıklama yapmış: "Kafeyi açtığım 8 yıldan beri hiçbir şey yaşanmadı. Bu olayın arkasında kimin olduğu açıkça belli" diyerek PAO taraftarlarını işaret etmiş. Daha fazlasını söylemeyip ima etmesi de sanırım kendisini yakabileceklerini düşünmesinden olsa gerek. Gayet gerçekçi bir endişe.

1 yorum:

Gurhan Ul dedi ki...

Fatura ona çıkmışmıdır bilmiyorum ama bir Yunan takımına karşı böyle bir yönetim uzun süredir ilk defa gördüm. Birine çıkarırlar elbet faturayı..

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...