Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

1 Ağustos 2011 Pazartesi

Nicolas Batum Nancy'de

Lokavt boyunca Avrupa'da oynayacaklar kervanına hafta sonu itibariyle bir önemli oyuncu daha katıldı. Basketbol kariyerine Fransa'da Le Mans formasıyla başlayan Nicolas Batum, bu defa Nancy forması giymeyi ve lokavt sonuna kadar ülkesinde kalmayı tercih etti. Tahmin edilebileceği üzere, Nancy'nin Euroleague'de oynayacak olması Batum'un bu kararı üzerindeki en önemli etken.

NBA'de 3. sezonunu bitiren ve her sezon üzerine koyarak ilerleyen Batum'un öne çıkan özelliği savunması. Atletizmi ve kulaç genişliği sayesinde adeta bir savunmacı olarak doğan Batum, oyunun bu yönüne bir de istekliliğini ekleyerek tehlikeli bir oyuncu haline dönüşüyor. Buraya kadarki klasik Amerikalı tanımına Avrupa tedrisatından yetişmiş olmanın getirdiği avantajla ortalama üstü bir oyun zekası, fundamental ve üç sayı tehdidi eklediğimizde ise bir adet Nicolas Batum elde ediyoruz. Henüz 22 yaşında ve gelişmeye açık olması da henüz oyuncu için bir tavan belirlemenin erken olduğuna işaret. Tüm lokavt koşullu transferler gibi Batum'un da sezon sonunu Fransa'da görmesi zor; ancak büyük olasılıkla onu 3. hafta İstanbul'da Fenerbahçe Ülker karşısında izleme fırsatı yakalayacağız. Fransa Pro A'nın şu ana dek en önemli transferini yapan Nancy'de saha içinde ve dışında olumlu etki yapacak bu transfer elbette Erman Kunter'in Cholet'si için de iyi haber değil. Geçtiğimiz sezon finalde karşılaşan iki takım Pro A'da yeni sezona da en önemli iki favori olarak giriyor; ancak lokavtı göz ardı edersek Batum transferinin son şampiyon Nancy'i bir adım öne çıkardığını söylemek yanlış olmayabilir.

0 yorum:

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...