Sitedeki bütün yazılar tarafımızdan hazırlanmaktadır. Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın.

16 Mart 2010 Salı

Baston Türkiye'ye Gelir mi?

Bu resimle bir hafta önce basına tanıtılışını duyurmuştum ve daha öncesinde Baston'un kıtaya dönüşündeki haberde "Bu transfer her yönüyle önemli bir haber ama transferin kendisinden daha dikkat çekici olan kontratın detayları. Sözleşme sezon sonuna kadar ama kulübün iki hafta içinde, Baston'ın fiziksel durumunu beğenmediği takdirde feshetme hakkı var." diye eklemiştim. Budivelnik kısa süre içerisinde sonuç verecek bir hamle yapmak istediğinden, Baston'a herhangi bir sabır göstermediler. Fiziki açıdan yeterli gözükmeyen Maceo Baston ile yollar ayrıldı. Baston basın toplantısı esnasında Rusya ve Türkiye'den teklifler olduğunu söylemişti. Transfer penceresi açık mı bilmiyorum. Bu adama Türkiye'den kim teklif götürdü onu da bilemiyorum ama bizim ülkemiz için oyuncunun form durumundan ziyade yarattığı sansasyon etkili olduğundan Baston'un tekrar Türkiye'ye dönme ihtimali olur mu diye düşünmeden edemiyorum. Önümüzdeki seneye yatırım yapmak isteyen ve bu sene herhangi bir sıkıntısı olmayan takımlar için Baston ilginç bir tercih olabilir. 5-6 aylık bir süre içinde rahatça forma girip, ligin kalitesine oranla fazlasıyla katkı sağlayabilir. Gelişmeleri dikkatle takip edeceğim, Baston'un bir sonraki durağı neresi olacak merakla bekliyorum. Belki de eski hocası kucak açar kimbilir.

2 yorum:

mozlu dedi ki...

aman ergin ataman duymasın

sabonis dedi ki...

35'lik baston'ın bastonu gelir diye espri yapamadan duramadım

 
Maliano - Kaynak göstermeden çalan çırpan Schortsanitis'in altında kalsın...